Obserwatorzy

wtorek, 19 kwietnia 2016

303. Afryka wg Izy


Przyjęła zaproszenie do grona testerek i niedługo potem podjęła się ogromnego wyzwania. Jednego z największych projektów jakie wówczas wykonałam. Wzór składał się z 20 elementów i początkowym zamysłem było podzielenie go na mniejsze części. Tak też było, na początku. Do testowania zgłosiły się 3 osoby, z których jedna wzięła cały wzór! z czasem, dwie osoby się wycofały, nic nie mówiąc. Bywa i tak. Na placu boju i to z całym zestawem została Iza.

Co jakiś czas Iza pokazywała postępy w swoich zmaganiach, a mój podziw i szacunek do niej rósł. Nie dała za wygraną, choć projekt zapewne ją nużył i mogę sobie tylko gdybać ile razy miała ochotę walnąć go w kąt. Jednak nie odpuściła!
Miała pomysł i po wielu miesiącach wytężonej pracy zrealizowała go :)

Kiedy zobaczyłam cały zestaw, nie wiedziałam co powiedzieć. Taka różnorodność zastosowania haftów, ciekawe wykończenie i bogactwo kolorów, a to wszystko dzieło jednej wytrwałej osóbki :)

Zobaczcie sami. 20 różnych haftów... 20 różnych pomysłów, a to wszystko dzieło jednej osoby.


Poduszki


Bransoletka
 Breloczki






Zakładki do książek







Podkładki


Serwetki



Izo, ogromnie ci dziękuję za opracowanie tego mega wzywania, a was kochani zapraszam na bloga Izy. Pokazuje tam nie tylko swoje hafty, ale również ciekawe przepisy na smakowite dania.


8 komentarzy:

  1. Wow, ależ wspaniałe hafciki wykonała Iza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacun dla Izy!Bardzo ciekawa ta przedostatnia serwetka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie Moniko, miałam chwile zwątpienia i były momenty, że chciałam to wszystko rzucić i napisać Ci, że rezygnuję, ale nie dałam się. Pewnie też dlatego tak długo to wszystko trwało :) Najważniejsze, że projekt skończony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrej pracy wykonała Iza !
    Wspaniałe wzory Moniko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszstko jest bardzo ładne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wszystko piekne, napatrzec sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wykorzystane wzorki. Ogrom pracy. Brawo!
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.