Obserwatorzy

środa, 12 października 2016

330. Kartki z różami dla Amelki


Jakiś czas temu na jednym z blogów trafiłam na post kierujący do Joasi, która to wyraziła prośbę o fanty na rzecz chorej Amelki. Po więcej informacji odsyłam na bloga Asi. Zgłosiłam się od razu i jakoś niebawem Asia podesłała e-mail z danymi. Myślenia nad tym co przygotuję nie było dużo. Od razu pomyślałam, że kartki najlepiej się sprawdzą. A dokładnie mają szansę najszybciej znaleźć chętnych.

Przystąpiłam do pracy. Wybór padł na wzór nr 255. z ośmioma różami. Całą ósemkę wyszyłam muliną bez numeracji, w dwóch odcieniach różu. Dzięki czemu z mulinkowych zapasów odeszły prawie dla pasma muliny.

Kartki z różami wyglądają tak :)









Dane techniczne

Kartki okolicznościowe z haftem: Róże z wzoru nr 255.
Baza do kartki: trzyskrzydłowa 10,5 x 15 cm, kolor pistacjowy
Haft krzyżykowy: 2 nitki,
Tkanina: Aida (Tajlur) 18 ct, kolor biały
Mulina: bez numeracji
Czas realizacji: ok. 3-4h/ jedna róża
Napisy: produkcja własna
Dodatkowo: taśma z pół perełkami


Kartki z różami + coś jeszcze niebawem ruszy do Asi, a ja wracam do pracy nad organizerami i wzorami :)

21 komentarzy:

  1. Moniko śliczne te karteczki i na pewno pójdą na aukcji jak ciepłe bułeczki. Fajne że też włączyłaś się do akcji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie wymyśliłaś to zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko, wiesz jak lubię prostotę, dlatego duży + za karteczki, ale jeszcze większy za wparcie samej akcji :) M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki wyszły :) Kolory połączone nieoczywiście, ale jak najbardziej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne róże, elegancko skomponowane na kartce, pięknie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki i szczytny cel - z pewnością szybko znajdą nabywców.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne róże i to w różnych kształtach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, też jestem zdania, że kartki powinny się rozejść raz dwa :) Powiedz proszę, czy bazy robisz sama?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wzorki - takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.