Obserwatorzy

piątek, 23 czerwca 2017

346. Kartka z hibiskusem

Zapraszam was dziś do zapoznania się z ostatnio ukończoną kartką. Powstała z dwóch powodów. Po pierwsze potrzebowałam powyszywać, po drugie nie wypada zostawiać całej pracy z testowaniem innym.

Zazwyczaj zanim się za coś zabiorę muszę mieć już pomysł. Podobnie było i tu. Od razu było wiadomo, że to będzie kartka w bazie koloru pistacjowego z owalnym okienkiem. Chwilę namysłu zabrała kanwa. Biała mi nie pasowała. Na szczęście przypomniałam sobie o kanwie, którą kiedyś otrzymałam od Kasi w nagrodę w Candy. Można powiedzieć, że czekała na ten dzień!
Kolor pasował idealnie, w połączeniu z odcieniami brzoskwini wyszło doskonałe połączenie.


Kolory dobierałam sama z palety Ariadna.We wzorze jest podana DMC.

Baza z owalnym okienkiem mojej produkcji. Obecnie nie posiadam takiego koloru papieru, ale zapraszam do sklepu po inne oraz czujność. Z papierami różnie bywa

Zamysł był na prostą kartkę na urodziny i taka powstała. W trakcie klejenia kartki dodałam jeszcze kwiatki i listki z taśmy aplikacyjnej.
Kartka posłużyła również do prezentacji nowego - dostępnego już - wzoru o wdzięcznej nazwie "Hibiskus"

* * *

Kartka ostatecznie pojechała do Anglii w ramach kartkowej wymianki. Bałam się czy dotrze bezpiecznie, bo poza granicą nie ma możliwości monitorowania. Na szczęście dotarła :)

9 komentarzy:

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.