Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2019

495. Kwiaty Polski (wg 1267)

Witajcie,
od kiedy opracowałam ten wzór chciałam go wyszyć. W końcu się udało, a przy okazji wymiotłam kilka metrów zalegających mulin.

Przysiadając do nich nie wiedziałam na jakiej gęstości wyszyć całość. Wobec tego wyszyłam na  trzech dostępnych gęstościach (14ct, 16ct oraz 18ct). W efekcie powstało ciekawe porównanie.

Na zdjęciu odpowiednio 18ct, 16ct, 14ct.

Dokonałam przy tej okazji ciekawego spostrzeżenia. Wyszywając jedną nitką na 18ct i dwoma nitkami na pozostałych widać znaczącą różnicę w ostatecznym kolorze. Haft jedną nitką jest bledszy. To oczywiste, w końcu kanwa przebija tu bardziej.


Ostatecznie zdecydowałam się na 14ct i wyszyłam pozostałe kwiaty.



Dane techniczne:
Wzór nr. 1267. Kwiaty polski
Kanwa: 14ct (biała)
Mulina: bez numeracji


6 komentarzy:

  1. Mam słabość do takich wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne hafty , tez jestem na etapie porównanie jednego wzoru na różnych kanwach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry eksperyment. Nawet nie przypuszczałam, że będą takie różnice w kolorze na "18".

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kwiatuszki. Ciekawa jestem jak je wykorzystasz :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.