Obserwatorzy

środa, 29 maja 2019

513. Kartka ślubna "na wczoraj"

Witajcie moje drogie,

O ślubie wiedziałam dobry miesiąc wcześniej. Myślałam nad kartką, ale inspiracja nie przychodziła,. Czas uciekał, a inspiracji zero. Kupiłam więc gotowca... i bum! Moje artystyczne ego dało o sobie znać.

Kupna kartka jest ok, ale przecież zrobiłam tyle wzorów, które można zaprezentować, więc aż wstyd! Czasu było mało. Ślub był za dwa dni, wiec musiało to być coś małego, symbolicznego. Wybrałam małe autko z wzoru 1227. Na nowej drodze. Haft powstał w jeden wieczór.


Ponieważ nie mam jeszcze ślubnych wykrojników oprawiłam tak.






Ze złotego papieru wycięłam bazę 10 x 20 cm, a następnie okienko 8 cm


Dane techniczne:
Haft z wzoru nr 1227. Na nowej drodze
Baza trzyskrzydłowa 10 x 20 cm, złoty papier
Mulina: bez numeracji
Kanwa: 18ct, biała, Tajlur


Kolory dobierałam z mulin bez numeracji



I na zakończenie aktualna ja i moje szczęście ^_^

17 komentarzy:

  1. Moniczko świetnie sobie poradziłaś z kartką :)). Bardzo fajny wzór i całość super się prezentuje. Ślicznie wyglądasz ze swoim szczęściem! Miłego wieczorku! Chętnie jeszcze zajrzę do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś Moniko, karteczka elegancka w swej prostocie.
    Fajne masz szczęście, moje ma 1,95 cm wzrostu i patrzy na mnie z góry :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś :) czasem tak jest, że w ostatniej chwili robimy coś i wychodzi wyśmienicie! Świetnie wyglądacie z Szymkiem :) Kawaler już!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka Ci wyszła po mimo, że zrobiona została tak na szybko. Ślicznie wyglądasz z tym młodym przystojniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. I kartka elegancka i Ty i Twoje szczęście również :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja bym poległa , nie umie nic zrobić na wczoraj , a Ty jeszcze hafcik machnęłaś. Bardzo fajna kartka aczkolwiek brakuje mi na niej białej rameczki wokół haftu, ale to takie moje zboczenie z tymi rameczkami :-).
    Mamusi z synem prezentuje się cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło rewelacyjnie! Ja również robię kartki własnoręcznie.
    Fajnie, że znalazłaś czas, bo to prezent na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało się, barwo. :) Kartka śliczna, bardzo radosna. :) Miło zobaczyć Ciebie i Twoje szczęścia, dużo dobra dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wzorek, taki inny na karteczce niż zazwyczaj piękna para czy serduszka. Świetnie sobie Monia poradziłaś tym bardziej że kartka musiała być zrobiona w tempie expresowym. Syn to już kawaler-pięknie wyglądacie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyszliście na zdjęciu. A kartka "na szybko" wyszła bardzo fajnie. Ja zawsze uważam że taka ręczna robota jest fajniejsza od kupnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj często też coś robię na ostatnią chwilę i wtedy przychodzą najfajniejsze pomysły

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka wyszła cudna :-)
    Wzorek śliczny i idealny na te okazję :-)
    Przystojny młody człowiek :-) i dumna Mama :-) Lubię takie zdjęcia :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka wyszła bosko i zaskoczona jestem, ze chciałaś podziałać z gotowcem przy takich zdolnościach i tylu wzorach ;) I cieszę się, że wena naszła :) ja też prawie wszystko zawsze zostawiam na ostatni moment, potem jest troszkę stresu, ale właśnie te prace mają w sobie najwięcej serducha i cieszę się potem z rezultatu niesamowicie i jestem dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szewc bez butów chodzi...
    Wzór wybralaś super.
    A Młody urodziwy bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, bardzo lubię kartki z haftami.
    Masz uroczego młodego dżentelmena.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd ja to znam! Człowiek chodzi wokół tematu i nic, a potem nie z rad i z owąd wpada pomysł do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.