Obserwatorzy

niedziela, 8 grudnia 2019

556. Woreczki na lawendę

Witajcie :)

Pamiętacie jak pokazywałam woreczki na lawendę z haftem? Była to zlecona praca na rzecz jednej z klientek. Praca rozciągnęła się w czasie i swój finał tj. wysyłkę zam. miała dopiero pod koniec października. Trochę się rozciągnęło, po części za sprawą popsutej maszyny, a po części dlatego, że nie byłoby komu odebrać paczki. Na szczęście pilnowałam powrotu zamawiającej i wysłałam ekspresem, kiedy tylko wróciła.

Woreczki oraz reszta zamówienia szczęśliwie dojechały i sprawiły tyle radości, że jeszcze się czerwienię na słowa zadowolenia, jakie otrzymałam :) To bardzo miłe.







Teraz widzę, że kilka woreczków nie załapało się na zdjęcie, m.in. jeden, który miał haft po obu stronach.

Jak widzicie część woreczków jest w innych rozmiarach. Wymagały tego hafty.

Dane techniczne
Woreczki na lawendę z monogramem

Wymiary: standardowy woreczek: ok. 14 x 19 cm
Tkanina: Szara - len 
Kolorowa - bawełna
Wiązanie na sznurek bawełniany, zaciągane po obu stronach


9 komentarzy:

  1. Piękne, napracowałaś się ale ważne że klientka zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ile fajnych woreczków zrobiłaś, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, śliczne i pomysłowe :) małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że się podobaly. Pomysłowo i ładnie uszyte z uroczym haftem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko uwielbiam monogramy i jak dla mnie te woreczki są genialne, zainspirowałaś mnie.
    Pozdraawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te woreczki! Zazdroszczę umiejętności szyciowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego! Swietna robota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.