Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

93. Stoliczek pod laptopa - kurs

Dziś kurs na stoliczek pod laptopa. Choć u mnie przyjął się jako stolik... krzesło... półka... itp. W skrócie gotowy wyrób został przejęty przez Młodego i nie było gadania ;-)

A więc zaczynamy :)

Potrzebne materiały:
- 3 x pudełko kartonowe z Biedronki po bananach. Ma dziurki, które się przydadzą.
- klej do tektury
- nożyk do tapet
- kawałek (wielkości blatu stoliczka) tektury modelarskiej
- 2x rolki po folii aluminiowej lub spożywczej


  1. Wyganiamy kota i odwracamy karton dnem do góry ;-)


 2. Wycinamy środek x3 oraz x1 element blatu z tektury modelarskiej.
 3. Każdą z warstw przyklejamy zwracając uwagę na równe ułożenie dziurek.

 4. Aby wszystko ładnie się skleiło można przycisnąć kartony czymś ciężkim i płaskim. Ja użyłam odwróconego blatem stolika do kawy i zostawiłam na noc.
 5. Rolki dzielimy na dwie części

 6. Blat można okleić samoprzylepną folią. W razie zabrudzenia łatwiej wyczyścić.

 7. Rolki można zostawić luzem (czyli wyjmować i wkładać wedle potrzeby) lub przykleić na stałe.

Gotowe :-)

Wymiary stoliczka: 36x56x20


Witam serdecznie nowe twarze: starry_eyes, madziula, Ula


13 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny, naprawdę jestem pod wrażeniem :)) Chyba podpatrzę i zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo to pomysłowe :-)
    Chyba i ja się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i ekologiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ty jesteś pomysłowa! Świetny stoliczek i Młody wspaniale się z nim prezentuje.;) A swoją drogą, ciekawe, skąd się bierze ta zależność kota od pudełka?;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł i pięknie się prezentuje - zwłaszcza w takim towarzystwie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stoliczek i moze spelniac wiele funkcji! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stoliczek:)
    Dzięki za wspaniały kursik:)
    A u mnie w Biedronce już nie chcą dawać kartonów:(

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja najpierw muszę kota poszukać. ..

    OdpowiedzUsuń
  9. to ci recykling.......fajny ipraktyczny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprytnie to wymyśliłaś i jak elegancko wykonany! Może spełniać wiele ról. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i praktyczny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz teraz oryginalny stoliczek, który do tego wygląda świetnie i całkiem przydatny.
    Może też posłużyć jako stoliczek do śniadania w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.