Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

97. Hafty małe dwa

Witajcie :)

Jakiś czas temu pokazywałam wzór TU. Wspominałam też, że mam wobec niego plany. Tzn. pomysł na wykorzystanie haftów. W zawiązku z tym zaczęłam je wyszywać. Na dzień dzisiejszy skończone są dwa. Kompas i statek. Ten drugi ma znacznie więcej krzyżyków i praca pochłonęła więcej niż zakładałam, ale jest już gotowy. Na warsztacie jest już następny hafcik.








Dziękuję za wasze odwiedziny i ciepłe słowa :)


Witam nowe obserwatorki: Monika Błażkiewicz, Agnieszka z chwilarelaksu123

4 komentarze:

  1. Ale śliczne i piękne wyszyte. No to czekamy na kolejne cztery.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie wykonany ten drugi obrazek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wzorki i perfekcyjnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajniutkie i jak precyzyjnie i estetycznie wykonane....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.