Obserwatorzy

sobota, 31 marca 2018

396. Zielone śnieżynki z wzoru 201.

Kolejny miesiąc wymiatania resztek za nami :)

Dziewczyny spisały się wyśmienicie. Wszystkie prace można zobaczyć w tym poście, a poszczególne na blogach dziewczyn klikając linki pod zdjęciami.

Trochę statystyk :)

Styczeń: 39 linków
Luty:    37 linków
Marzec: 33 linki

* * *

U mnie w tym miesiącu powstały hafty pastelowych jajek oraz dzisiejsze śnieżynki z wzoru 201.
W poprzednich miesiącach z tego wzoru powstały śnieżynki w innych kolorach: pomarańczowe, czerwone. Tym razem postawiłam na ciemną zieleń.


W ostatnich dniach - wieczorami - wyszyłam w sumie osiem śnieżynek.



Cel, to wyszyć cały motek muliny i sprawdzić ile faktycznie wyjdzie. Jak na razie wyszyłam osiem, a muliny jakby nie ubyło.


5 komentarzy:

  1. Fajne śnieżynki i te koraliki ładnie je ozdabiają:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne śnieżynki i pewnie sporoooo będzie z tej zielonej muliny jeszcze takich wyszywanek.
    Miłego świętowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne śnieżynki
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra z ta zabawą, widze że kwietniowa żabka głodna już czeka na dokarmienie.
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.