Obserwatorzy

niedziela, 1 lipca 2018

423. Proporzec z haftem

Witajcie :)

czas mknie jak szalony, kiedy człowieka zajmuje pasja, ale trzeba znaleźć też czas by upamiętnić swoje działania.
W dzisiejszym poście moje działanie ograniczyło się tylko do modyfikacji wzoru.

Na maila Igiełki, napisała Pani Ewa z pytaniem o wzór. Jaki jest rozmiar liścia dębu z tego wzoru.


Okazał się za mały za mały. Pani Ewa mała jednak swój plan i zapytała, czy mogę wykonać większy. Zgodziłam się. Wykonałam dwie wersje (z konturami oraz bez), które otrzymała klientka. Do końca nie było wiadomo, którą wyszyje.

W krótkim czasie przyszedł mail z wyszytym haftem, a kilka dni później gotowy już proporzec.
Jestem pod wrażeniem pracy Ewy i pomysłowego wykonania. Początkowo nie wiedziałam jak sobie to wyobrazić, ale ważne, że klientka miała pomysł i prowadziła go w życie :)

 Haft jest po obu stronach kanwy (czarnej)


I cały proporzec. Podoba mi się wykorzystanie nierównego patyka. Pasuje do tej kompozycji :)


Pani Ewie dziękuję za zdjęcia i pozwolenie na publikację, a wam za odwiedziny :)


* * *

Uwaga!

Zbliża się dzień rozstrzygnięcia, kto będzie testował farbowaną kanwę.
Spośród waszych wpisów wybrałam te, które wskazywały na chęć wzięcia udziału w zabawie.

Poniżej publikuję nazwiska / pseudonimy używane na blogach.

Jeśli coś się nie zgadza, jest jeszcze czas na korektę.
(Pod uwagę były brane tylko osoby prowadzące blogi)


Zgłosiły się

Anna Iwańska
Katarzyna



11 komentarzy:

  1. Świetny proporzec i wygląda bardzo profesjonalnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, a wykonanie rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten proporczyk. Haft cudny na tej czarnej kanwie wygląda świetnie. Brawo Ty i brawo Pani Ewa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Starannie zrobiony proporzec dodaje powagi organizacji. To chyba harcerze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny projekt wykonała pani Ewa :)
    Dobry skład do testowania wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity proporzec. Wspaniałe wykorzystanie symboli drużyny harcerskiej, mój Piotrek był drużynie Pantera ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniś, super wzór opracowałaś. Niby taki niepozorny, a w efekcie wyszło cudo. Pani Ewa wykonała kawał dobrej roboty! Gratulacje dla Was obu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wykorzystanie haftu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ten proporzec wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysl z proporcem;) wyglada fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.