Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2018

426. Magia róż [8]

Witajcie,
dziś był dla mnie mega pracowity dzień, a miałam się lenić z krzyżykami ;-)
W sklepie ogłosiłam Weekend darmowej wysyłki, a osoby, które skorzystały z opcji zapewniły pracowity weekend. Dziękuję :)

Tymczasem czas na kolejną odsłonę Magii róż. Przyznaję się, w tym tygodniu wyszywałam więcej. Co prawda tylko wieczorami, ale dobre i to :)





I porównanie z poprzednim tygodniem
 

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam jutro. Czas przekazać kanwę do testowania :)

4 komentarze:

  1. Ale będzie ładny hafcik ja go skoczysz, super ma kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie przybywa na kanwie , moja chwilowo odpoczywa bo sa inne projekty do zrealizowana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknieją róże z każdym krzyżykiem :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.