Obserwatorzy

sobota, 29 września 2018

443. Candy z okazji 5. urodzin w Krzyżykowym Szaleństwie


Lada dzień, blog Kasi wkroczy w nowy wiek. Będzie miał już 5 lat! Z tej okazji nasza gospodyni zorganizowała Candy. Jednym w warunków wzięcia udziału w zabawie jest odpowiedź na pytania Kasi.

http://szalkrzyzykow.blogspot.com/2018/09/1143-candy-z-okazji-5-urodzin.html


  • Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to:
    Widzę wspaniałą kobietę bez reszty oddaną swojemu hobby
  • Pierwszą pracą, którą zobaczyłam na Krzyżykowym szaleństwie było….
    Pamięć podpowiada, że to były prace, które zaprezentowane w bibliotece. Jednak najlepiej pamiętam kartki. Multum kartek ;-)
  • Zajrzałam po raz pierwszy na Krzyżykowe szaleństwo bo….
    Z ciekawości. Kiedyś na FB przeczytałam niepochlebny, acz szczery komentarz odnośnie czyjejś pracy. Ciekawiło mnie co też potrafi osoba pisząca to. I tak się zaczęło...
  • Najbardziej na Krzyżykowym szaleństwie podoba mi się ...
    Kartki okolicznościowe
  • Autorka Krzyżykowego szaleństwa jest….
    Kobietą z pasją i charakterem


  • Na Krzyżykowym szaleństwie zmieniłabym...
    Nic
  • Najbardziej zadowolona byłabym gdybym od Katarzyny otrzymała…
    Otrzymałam już tak wiele i nadal otrzymuję, że nie widzę potrzeby oczekiwać więcej :)

3 komentarze:

  1. Piękne odpowiedzi. <3 Fajnie mi się czyta, dowiedziałam się więcej. Posiadanie pasji jest bezcenne. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa i udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.