Obserwatorzy

poniedziałek, 24 września 2018

442. Kartki okolicznościowe

Witajcie,

zawsze jak przychodzi co do czego (do wysłania kartki), to ich nie mam. Postanowiłam to zmienić, przy okazji ćwicząc się w robieniu kartek. Ta część rękodzielniczej działalności mocno u mnie kuleje.

Niedawno znalazłam pudełko z wyszytymi haftami bez oprawy. Powstały już z tego kartki z choinkami. Dziś natomiast przychodzę z innymi oprawionymi haftami.


Pisanki z wzoru nr. 1065. wyszyte bardzo dawno temu. Powstały na Aida 14, muliną Ariadna (kolory losowe)


 Oprawiłam prosto, w bazy trzyskrzydłowe, w kolorach pasujących do jajek.



 * * *

Tort oraz świąteczny renifer pochodzą z wzorów dodanych do albumu na FB z darmowymi wzorami. Wyszyłam je również dawno temu.



Ponieważ tort miał czerwone elementy, postawiłam na zieloną bazę trzyskrzydłową 10,5x15 cm z owalnym okienkiem.


Renifer wyszyty na Adia 20ct w kolorze ecru zagościł w bazi z kwadratowym okienkiem 10,5x15 cm



Na konika oraz sowę nie mam jeszcze pomysł, więc jeszcze poczekają.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki, a zmęczony renifer najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno Cie nie było i czekałam , co nowego wymyślisz. Na kartkach się nie znam, ale z ciekawością i zainteresowaniem podglądam , co się w tej materii dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. I wyszły bardzo fajne kartki 😀.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie proste, nie przeładowane ozdobami kartki. Wyszły Ci pierwszorzędnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe karteczki, chociaż jajka... to chyba jeszcze daleko do nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, a renifercio wymiata:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kulejesz z wykonywaniem kartek ?? Przecież robisz je wspaniałe !!
    Przesliczne są wszystkie bez wyjątku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie super karteczki. Fajnie mieć takie gotowe hafty i tylko je oprawiać, ja niestety robię je na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie kartki, hafty mnie zachwycają. Podoba mi się, jak dobrałaś kolory do każdego haftu. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.