Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2018

448. Wystawa figur z klocków Lego

Witajcie,
w niedzielę, w ramach rodzinnego wypadu pojechaliśmy do Szczecina na organizowaną tam wystawę figur z klocków Lego. Cała wystawa umieszczona była w namiocie o powierzchni 1500 m2. Byliśmy tam w sumie dwie godziny, z czego oglądanie samej ekspozycji zajęło może 30 min. Pozostały czas minął Szymkowi na budowaniu muru z klocków wielkości cegieł. Można powiedzieć, że z klocków się nie wyrasta, bo na pożegnanie wyszedł z pudełkiem klocków do budowy nowego klockowego dzieła.

Kilka zdjęć z wystawy :)


Jedna z figur sportowców. Naturalnych rozmiarów.





Zbliżają się święta, więc i św. Mikołaj zawitał

Były również obrazki z klocków.


I Szymek budujący swój mur obronny.


Trafił się również obraz z Łowickim wzorem. Pomysł fajny, choć przy tych racach rozczarowało mnie niedopracowanie.

9 komentarzy:

  1. Ciekawa wystawa. Jak patrzę na tego koszykarza to myślę sobie, że niepotrzebnie kupowałam manekin, wystarczyło kupić klocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. klocki Lego są super i takie ponadczasowe

    ps. popraw sobie tytuł ;) figur*

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa wystawa 😀, ilez tu pracy...
    .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest taka wystawa, byłam kiedyś na podobnej w Kołobrzegu, ale wtedy klocki lego dopiero wchodziły na polski rynek. W sumie zabawka z której sie nigdy nie wyrasta :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest na co popatrzeć - fajnie, ze Szymek miał dużo zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna wystawa, dobrze było móc choć trochę jej zobaczyć na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja naiwna myślałam,że klocki lego to tylko te malutkie,na które za każdym swoim przejściem trafisz gołą stopą.
    Super wystawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuuper wystawa a ja dziękuje za śliczną urodzinową karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.