Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2018

449. Halloweenowe dynie [wzory]

Witajcie,
nastała jesień. Piękna, złota i przebogata w pomarańcze. Ostatnio, kiedy jechałam autem przez las, wiał lekki wiatr strącając liście. Widok był niesamowity. Gdyby nie fakt, że prowadziłam, pewnie powstałby z tego filmik ^_^

Tymczasem przychodzę z dyniami. Co prawda u nas Halloween nie ma takiego oddźwięku jak na zachodzie, ale te śmieszne dynie tak mnie ujęły, że z jednej grafiki opracowałam trzy wzory :)
Każdy w innych rozmiarach.


Duże. Takie spokojnie na poduszkę. 




* * *

Średnie. Wzór zaprezentowany jako sampler, ale pojedynczo przecież też można wyszyć. Dynie mają ok. 60x50 krzyżyków
2126. - Świąteczne dynie Średnie - Festive Pumpkins Medium 190x150 (3)


* * *

Małe. Najmniejsze zrobione specjalnie w rozmiarze kartkowym lub na girlandę, albo jak pokazała Ula w formie poduszeczki

Tym wzorem zajęła się Ula Kułak i jedną dynię zaprezentowała w formie poduszeczki
 2127. - Świąteczne dynie: Małe - Festive Pumpkins: Small 33x34 (3)


5 komentarzy:

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.