Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2019

523. Serca - wzory

Witajcie moje drogie,
dziś zapraszam do zapoznania się z ostatnio powstałymi wzorami serc.

Na pierwszy ogień "Koronkowe serce" którego opracowania podjęła się jakiś czas temu Ula Kułak.
Moja wizja zakładała pokazanie go wyszytego cieniowaną muliną.

Wyszło piękniej niż zakładałam! Myślę, że i wam się spodoba. Haft powstał muliną cieniowaną Ariadna (takie było założenie). We wzorze jest również numeracja dla DMC, ale każdy wyszyje jak mu wizja podpowie. 




Ula Kułak


* * *

Kolejna propozycja, to serce składające się z samych krzyżyków. Proste i przyjemne do wyszycia w jasnych, wiosennych kolorach


2188. - Wiosenne serce - Spring heart 160x157 (5)

* * *

To serce zawiera w sobie delikatne kwiaty i liście.

2189. - Serce - Heart 157x133 (2)


* * *

Serce, które w sobie zawiera inne serca :)

2190. - Serce - Heart 164x137 (3)

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne hafty :) pierwszy wygląda bardzo elegancko w tej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne serce. Nowe wzory też bardzo mi się podobają, w szczególności urzekł mnie ten z kwiatkiem na środku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! takie jak pierwszy wzór - w tęczowych barwach... ojjj bym tuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne hafty! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce to zawsze bardzo wdzięczny temat.
    W dodatku te wzory są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serca, zwłaszcza te florystyczne. Bardzo ładne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty motywem serca :-)
    Najbardziej zachwyciły mnie dwa pierwsze i ostatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne są te sercowe wzory. Oj, nieźle się napracowałaś by stworzyć takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.