Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2019

528. Wymiatamy reszki - Sierpień 2019




Wasze prace



Hafty z herbaty

Link

* * *

nawanna
Link

Link

* * *

Magda
Link

Link

* * *

Ania Jacewicz
Link

* * *

Izabela Hebda

Link

* * *

Mariola
Link

* * *

Raeszka
Link

* * *

Monika ML

Link

Link

* * *

Splocik
Link


* * *

Agata Baran

Link

Link



Zmienił się sposób dodawania linków. Gdyby był z tym jakiś problem, proszę piszcie.

* * *
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

7 komentarzy:

  1. aż mi wstyd,ale nic nie wymiotłam od miesiąca :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na komórce nie potrafię dodać linku wiec wklejam tu, postaram sie ogarnac przy komputerze :)
    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2019/08/rozowe-raczeta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2019/08/bozonarodzeniowy-sal-odc-6.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę dodać linku w tej żabce, więc podaję link
    TUTAJ
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry! Chciałam tylko poinformować, że wkradł się błąd - blog nazywa się "Hafty z herbaty", nie hafty do herbaty :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.