Obserwatorzy

wtorek, 1 października 2019

541. Wymiatamy resztki - Październik





Wasze prace



Lucyna Kania

Link


* * *

Izabela Hebda

Link

* * *

Mariola Jagusiewicz - Haft i patchwork
Link

* * *

Agata Baran
Link


Link

Link

Link

* * *
Hafty dla poprawy nastroju
Link

* * *

HAFT KRZYŻYKOWY, SCRAPBOOKING KSENI
Link


* * *

Kreatywna Jacewiczówka
Link

* * *

Papier i nitki
Link

* * *

Raeszka
Link

* * *

Splocik

Link

Link

* * *

Życie nitką malowane
Link



PS. Jeśli ktoś ma problem z dodaniem linka do żabki, dodaj go w komentarzu :)

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

7 komentarzy:

  1. To jest wspaniała akcja, jest sporo blogów które biorą udział.Brawo za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie ile resztek hi hi, pozdrawiam i zapraszam do siebie.:)
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdym miesiącem coraz mniej mulin bez numerków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą żabką nie umiem współpracować:(
    Na październik mam hafcik, z którego postał woreczek na suszone grzyby
    https://zycienitkmalowane.blogspot.com/2019/10/na-grzyby.html
    Pozdrawiam Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W październik wykonałam kartkę z haftem TUTAJ oraz zakładkę TUTAJ.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydawało mi się, że podałam linki do moich prac.
    Jeśli poleciało w kosmos, to powtarzam.
    Wykonałam kartkę świąteczną z ptaszkami - TUTAJ
    oraz jesienną zakładkę - TUTAJ
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.