Obserwatorzy

piątek, 4 października 2019

542. Świąteczne kartki z serwetek

Witajcie,
w wakacje Ania zaproponowała zabawę w uprzątnięcie przydasiów rękodzielniczych. Zabawa nazywa się #projektresztkowy i polega głównie na wymieceniu zalegających drobiazgów.


Ja nieco odbiegłam od tematu. Wraz z rozrostem sklepowego asortymentu zaczyna brakować miejsca. W dodatku okazało się, iż mam dużo rzeczy kupionych pod wpływem chwili. Jedną z nich okazały się serwetki. Miałam (w sumie nadal mam) plan zająć się obok haftu decoupage. Plany póki co nie wypaliły, a ja zostałam z pudłem serwetek. Część z nich nawet nie było otwieranych. 

Szukając na nie pomysłu przypomniałam sobie jak to kiedyś w ramach testów nakleiłam serwetkę na brystol. Efekt był całkiem dobry. Więc dlaczego nie zrobić w ten sposób kartek? 

Tak powstały pierwsze kartki, a przy okazji i promocja w sklepie. Do każdych wydanych 30 zł dodaję kartkę z kopertą gratis. 
Korzyść podwójna, bo serwetki znajdą nowe zastosowanie, a i klienci będą mieli o kilka kartek mniej do kupowania :)


Tak wyglądają moje kartki z naklejoną serwetką. 





Dane techniczne
Baza do kartki: 15 x 15 cm dwuskrzydłowa prosta (kolor: ecru, biała)

Scrap 14,2 x 14,2 cm z przeszyciami (kolor: brązowy, czerwony, zielony, niebieski)

Kolorowa serwetka do decoupage naklejona na biały brystol

Scrap z napisem: Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 



14 komentarzy:

  1. Super pomysł na kartkę, sama kiedyś robiłam takie z serwetek, w zasadzie zastanawiam sie dlaczego tak rzadko po ten sposób sięgam? Fajne karteczki zrobiłaś Moniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie nic nie wymiatam bo mnie jeszcze wszystko się przydaje ☺️ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ty !! Świetne kartki ... jak bym chciała zrobić z moim zgromadzonych serwetek chyba bym tira potrzebowała że to zmieścić :-)
    Ale kto wie jak mnie najdzie może spróbuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :) ciężko wybrać, które fajniejsze, bo skarpetki urocze, a ta ze świeczką mega klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kreatywny sposób na uzycie serwetek. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe, pięknie się prezentują no i resztki wymiatasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł na kartki!
    Pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki wyszły Moniu. Nigdy nie wpadłam na taki pomysł, by naklejać serwetki na brystol :) Człowiek uczy się całe życie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł i wykonanie :)
    Myślę, że takie kolorowe , optymistyczne karteczki u milą świąteczny czas każdemu obdarowanemu.
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł! Śliczne ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są świetne! Wiem, bo znalazłam je wśród zamówionych ramek. Bardzo miła niespodzianka. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyszły !!!:)
    Jak Moniko zrobiłaś ze serwetki sie nie pomarszczyly? Metoda na żelazko ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.