Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2019

548. Folkowi przyjaciele z lasu

Witajcie :)
Dziś porcja wzorów z folkowymi zwierzakami. Do wykonania wzorów użyłam zestawu kupionych grafik. Tak więc spodziewajcie się jeszcze innych wzorów w tym stylu :) Kilka już przygotowanych. Czekają tylko na sprawdzenie i dodanie do sklepu.

2276. - Folkowi przyjaciele z lasu. Bobry -  Folk Art Forest Friends. Beavers 146x110 (5)


2277. - Folkowi przyjaciele z lasu. Niedźwiedź -  Folk Art Forest Friends. Bear 146x110 (5)



2278. - Folkowi przyjaciele z lasu. Ptaki -  Folk Art Forest Friends. Birds 146x110 (5)


2279. - Folkowi przyjaciele z lasu. Jelenie -  Folk Art Forest Friends. Deer 146x110 (5)


2280. - Folkowi przyjaciele z lasu. Lisy -  Folk Art Forest Friends. Foxes 146x110 (5)


2281. - Folkowi przyjaciele z lasu. Zające -  Folk Art Forest Friends. Hares 146x110 (5)


2282. - Folkowi przyjaciele z lasu. Wiewiórki -  Folk Art Forest Friends. Squirrels 146x110 (5)

2283. - Folkowi przyjaciele z lasu. Wilki -  Folk Art Forest Friends. Wolves 146x110 (5)

2284. - Folkowi przyjaciele z lasu. Ptaki 2 -  Folk Art Forest Friends. Birds 2 146x110 (5)


Wszystkie wzory dostępne są już w sklepie. Osobno lub jako zestaw pdf (7+2) 

9 komentarzy:

  1. Mój faworyt to tylko i wyłącznie ptaszory. Mają w sobie to coś. Może dlatego ,że kojarzą się z prawdziwymi , barwnymi ptakami?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te z bobrami i jestem w trakcie wyszywania, cudowne są! kocham takie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wzory, az ciężko wybrać, który piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzory! Najbardziej spodobały mi się jelonki, wilki i liski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe folkowe wzorki.Ptaszki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wzory! Bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam z wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne!!!! Zaraz zajrzę do sklepu :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne hafty :) chyba zajączki górą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.