Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2019

551. Jesień, słoneczniki - wzory

Witajcie,
niebawem rozdzwonią się świąteczne dzwonki, a ja przynoszę porcję jesiennych wzorów.
Ciekawi mnie, który przypadnie wam do gustu, a który nie.

1356. - Jesienne radości - Autumn joys 66x65 (38)

* * *

2272. - Słonecznik - Sunflower 46x68 (9)

1358. - Słoneczniki - Sunflowers 82x99 (16)

* * *

 
1359. - Dziewczyna ze słonecznikiem - Girl with sunflower 58x88 (14)

* * *




 2273. - Liście klonu - Maple leaves 162x133 (12)


 * * *


2274. - Jesienny wieniec - Autumn wreath 160x160 (12)

* * *


1361. - Liście - Leaves 160x160 (25)

* * *

Jako wisienka na torcie ostatnie wzory opracowane przez testerki. Myślę, że warto było na nie czekać.

Agata Gurboda i jej serwetka, poduszka oraz torba na zakupy




 

 2287. - Wieniec ze Słonecznikami - Sunflower Wreath 132x123 (7)

* * *

Ostania propozycję ze słonecznikiem przygotowała Ania Maćkowiak 


2288. - Trzy słoneczniki - Three Sunflowers 123x33 (6)


Lubicie takie jesienne klimaty we wzorach? 

10 komentarzy:

  1. Śliczności same :) najbardziej podoba mi sie pierwszy obrazek, radosny, kolorowy, bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wygrywają "jesienne radości":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace testerek. A wzory super, szczególnie mi sie podobają te pierwsze z pieskiem i ten z dziewczyną ze słonecznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wzorki, te zwierzaczki są super, a ten słonecznik w pomponikach zachwyca:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie wzorki bardzo wdzięczne. Może tylko zrobiłałbym dziewczynce szczuplejsze nóżki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie słonecznik są strzałem w 10 ! Wesołe i radosne w sam raz na jesienne słoty ,z przyjemnością widziałabym je na moim tamborku 😊
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasadniczo nie lubię jesieni ale takie jesienne wzory ogromnie mi się podobają. Może dlatego, że kojarzą się ze złotą polską jesienią, a nie z szarugą za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wzorki cieplutkiej jesieni.Wszystkie wzorki ze słonecznikami to dla mnie nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najfajniejsze są Jesienna radości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoneczniki wymiatają! Ten wieniec wyglada rewelacyjnie !!! Powiew lata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.