Obserwatorzy

piątek, 17 kwietnia 2020

581. Krzyż [wzór]

Witajcie,
na wstępie chciałam serdecznie podziękować wszystkim aniołom, które okazały swoje wsparcie.
Dziękuję, dziękuję Wam z całego serca ^_^
Razem damy radę <3



Każdego dnia do sklepu wraca dawny asortyment. Jeszcze sporo mam do sprawdzenia, ale nie mogę zaniedbywać bieżących spraw i czekających wzorów. 
Ten krzyż powstał już jakiś czas temu, ale nie mogę pozwolić by tak piękne opracowanie czekało chośćby dzień dłużej. Dlatego już trafił do sklepu.

Krzyż jako wzór powstał na razie jeden. Ciekawi mnie jakie wrażenie na was zrobi i czy będzie zainteresowanie tą tematyką. 


Kasia Szczepaniak (blog)

2352. - Krzyż - The cross 121x183 (1) 

5 komentarzy:

  1. Motywy religijne to całkiem nie moje klimaty, ale myśę, że wzór bardzo udany. Spokojny i stonowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały,elegancki haft...pięknie się prezentuje w oprawie.
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór jak zawsze piękny a opracowanie perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.