Obserwatorzy

wtorek, 21 kwietnia 2020

582. Folk - wzory

Witajcie :)
przygotowałam dla Was kilka wzorów folkowych z różnych regionów. Znajdziecie tu m.in. tak lubiany styl łowicki, ale i serwetkę opracowaną  przez Agnieszkę Gozdecką, a na deser jeszcze ciepła zakładka, do której wzór wykonała Joasia Brej, a hafcik wykonała Wioletta Cichosz.

Zapraszam 

W łowickim stylu mam dla was takie kwiatki. Prosty wzór składający się z samych krzyżyków. W sam raz w ramkę lub na poduszkę. Wymiary 172x172 spokojnie na to pozwolą.


2192. - Letnia łąka - Summer Meadow 172x172 (21)

* * *


2193. - Kaszubski motyw - Kashubian Motif 62x62 (8)


Kiedy trafiłam na tę grafikę od razu wiedziałam, że najlepiej będzie jej na serwetce, a w tych z kolei specjalizuje się Agnieszka ^_^
Miałam trochę obaw czy przyjmie kolejny wzór do opracowania - wzięła już inny - ale przygarnęła go i opracowała w pierwszej kolejności.

Efekt przerósł moje wyobrażenia! Najpierw Agnieszka wyszyła serwetkę na widok której mam wielką chęć przysiąść z kawą i pogadać i niczym zezując jednocześnie na haft ^_^
Bardzo mi się spodobało to opracowanie. Agnieszka na tym nie poprzestała i powstał drugi haft, który trafił do tamborkowej ramki. Prawda, że świetnie mu i w tej odsłonie.




 Agnieszka Gozdecka

* * *


Zakładki wykonała Agnieszka Gozdecka




2308. - Kwiatowe zakładki - Flower Bookmark 25x90 (13)

* * *

Propozycja na serwetkę
2309. - Wakacje na ludowo - Folk Retreat 230x230 (13)

* * *

2310. - Kwiaty Polski - Flowers of Poland 180x180 (23)

* * *

2311. - Kogut - Rooster 116x74 (11)

* * *

2312. - Pawi ogród - Peacock Garden 174x77 (16)

* * *

2313. - Ludowe marzenie - Folk Dream 340x170 (28)

* * *

2314. - Polskie kwiaty - Polish Flowers 130x65 (13)

* * *
2315. - Polska łąka - Polish Flower Meadow 240x240 (14)

* * *


Wzór zaprojektowała: Joanna Brdej


Haft opracowała: Wioletta Cichosz
2354. - Folkowa zakładka - Folk bookmark 91x17 (13)






11 komentarzy:

  1. Folkowe klimaty sa teraz na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wzory! Zakładki obłędne! A ta na czarnym tle wygląda cudnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzorki. Lubie tematy folkowe, są bardzo wdzięczne do wyszywania.
    Brawo WY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, uwielbiam takie folkowe wzorki! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludowe wzory zawsze mnie zachwycały więc wszystkie schematy i gotowe
    bardzo hafty bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Folk jest piękny. Na wzory kaszubskie kiedyś juz był szał. Pamietam haftowałam serwetki dawno temu i kontury obszywało się je kolorem czarnym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie piękne, a jaka cudowna ta zakładka na ciemnym tle!

    OdpowiedzUsuń
  8. Folk, cudowny folk.
    Dziękuję za miłe słowa ale przy TAKICH wzorach nie trudno wyszywać, igła sama rwie się do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne kolorowe i wesołe wzorki, pierwszy mnie kusi ale musze sie uporać z tym co haftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te folkowe zakładki.No i wzory z kogucikami podobają mi się. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.